زمین  مسکونی 300 مترحومه کومله

زمین مسکونی 300 مترحومه کومله

توضیحات بیشتر املاک
زمین 1380 متری مسکونی حومه کومله

زمین 1380 متری مسکونی حومه کومله

توضیحات بیشتر املاک
زمین باغی20000 متری حومه اطاقور

زمین باغی20000 متری حومه اطاقور

توضیحات بیشتر املاک
زمین باغی3000متری املش رانکوه شیب دار

زمین باغی3000متری املش رانکوه شیب دار

توضیحات بیشتر املاک
زمین 3500 متری تمام مسکونی محدوده ی سیاهکل لاهیجان

زمین 3500 متری تمام مسکونی محدوده ی سیاهکل لاهیجان

توضیحات بیشتر املاک
فروش زمین محدوده ی لنگرود و حومه ی کومله

فروش زمین محدوده ی لنگرود و حومه ی کومله

توضیحات بیشتر املاک
فروش  سوییت  لنگرود جاده چمخاله  فروش خیلی فوری قیمت خیلی مناسب

فروش  سوییت لنگرود جاده چمخاله فروش خیلی فوری قیمت خیلی مناسب

توضیحات بیشتر املاک
فروش زمین هکتاربالا  👉👉👉

فروش زمین هکتاربالا  👉👉👉

توضیحات بیشتر املاک
فروش فوری یک قطعه زمین در لنگرود

فروش فوری یک قطعه زمین در لنگرود

توضیحات بیشتر املاک
فروش زمین300 متری محدوده ی سیاهکل به لاهیجان

فروش زمین300 متری محدوده ی سیاهکل به لاهیجان

توضیحات بیشتر املاک

10منطقه رو به رشد در منطقه کردان برای خرید ملک|آشنایی کامل با مناطق کردان کرج

10منطقه رو به رشد در منطقه کردان برای خرید ملک|آشنایی کامل با مناطق کردان کرج

10منطقه رو به رشد در منطقه کردان برای خرید ملک|آشنایی کامل با مناطق کردان کرج
کردان منطقه ای زیبا با فاصله 80 کیلومتر از تهران است که در دهه های گذشته، افزایش قیمت زیادی را تجربه کرده. در این مطلب از زاویلا قصد داریم به شما 10 منطقه عالی در کردان را معرفی کنیم تا بتوانید هم برای خرید ملک و هم برای تفریح از آنها استفاده کنید. به طور کلی کردان از دو قسمت تشکیل شده که بیشترین فروش در کردان جنوبی صورت میگیرد زیرا مناطق آن قیمتی مناسب نسبت به کردان شمالی دارند.

محبوب ترین مناطق کردان برای خرید ویلا 
منطقه سهیلیه: یکی از مناطق محبوب و پر فروش در کردان جنوبی که برای سرمایه گذاری و تفریح مناسب است،منطقه سهیلیه میباشد. اگر میخواهید قیمت ویلا در سهیلیه کرج را بدانید میتوانید بر روی  
https://zavilla.ir/l/villa-soheilie/کیلیک کنید و حتی برای خرید ویلا در سهیلیه نیز اقدام نمایید.منطقه سهیلیه چندین روستای دیگر نیز در خود دارد که در ادامه به شما معرفی خواهند شد. منطقه سهیلیه به دلیل داشتن امکانات مناسب و آب و هوای عالی، نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و توانسته موجب توسعه این منطقه زیبا شود.سهیلیه برای خرید زمین و ساخت و ساز بسیار پیشنهاد میشود زیرا در ماه های گذشته افزایش قیمت زمین در سهیلیه به شدت به چشم میخورد که شما در آدرس https://zavilla.ir/l/zamin-soheilie/ میتونید قیمت زمین در سهیلیه کرج را بررسی کنید.
منطقه تهراندشت: تهراندشت جزو مناطق لاکچری کردان محسوب میشود که اکثر ویلاهای این منطقه نسبت به سهیلیه گرانتر هستند.اگر میخواهید از قیمت ویلا در تهراندشت باخبر بشید یا برای خرید ویلا در تهراندشت به دنبال بهترین مشاور املاک هستید، میتوانید بر روی لینک https://zavilla.ir/l/villa-tehrandasht/ کیلیک کنید تا در سایت زاویلا ویلاهای موجود در تهراندشت را مشاهده کنید. تهراندشت کرج به دلیل سرسبزی بسیار زیبا ، مقصد خوبی برای گشت و گذار است و با فاصله کمی که تا تهران دارد، شما دیگر ساعت ها درگیر ترافیک نخواهید ماند.اما قیمت زمین در تهراندشت کرج که در اینجا https://zavilla.ir/l/zamintehrandasht/ قابل مشاهده است، از متری 3 تا 8 میلیون تومان در تیر ماه 1402 معامله میشود و هرچقدر امکانات زمین(سند ، انشعابات و...) بیشتر باشد، بدیهی است که روی قیمت تاثیر بگذارد.
منطقه چهارباغ : چهارباغ کرج، دیگر منطقه کردان است که از قدمت بسیار بالایی برخوردار است. چهارباغ جزو سرسبزترین و بکر ترین مناطق کردان است و این منطقه علاوه بر موقعیت فوق العاده برای خرید ویلا و سرمایه گذاری از مکان های جذابی از جمله باغ پرندگان و دهکده ورزشی چهارباغ برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت در کنار خانواده بی نظیر است. قیمت ویلا در چهارباغ کرج در چند سال اخیر به دلیل ساخت و ساز ویلا و پیشرفت این منطقه بسیار رشد داشته برای مشاهده قیمت ویلا در چهارباغ کرج میتوانید به آدرس https://zavilla.ir/l/villa-charbagh/ مراجعه کنید و وارد صفحه خرید ویلا در چهارباغ کرج سایت زاویلا شوید. علاوه بر ویلاهای چهارباغ زمین های این منطقه برای خرید و ساخت بی نظیر است و قیمت زمین در چهارباغ نسبت به منطقه تهراندشت کمی گران تر است، اما فرصت عالی در سرمایه گذاری برای شما ایجاد میکند. برای مشاهده زمین های چهارباغ به صورت آنلاین و باخبر شدن از به روز ترین قیمت زمین در چهارباغ میتوانید به آدرس  https://zavilla.ir/l/zamincharbagh/ برای خرید زمین و آشنایی با امکانات و مشخصات زمین های چهارباغ مراجعه کنید.

بهترین شهرک های کردان برای خرید ویلا و زمین
شهرک طاووسیه: طاووسیه یکی از بهترین شهرک های کردان است که قیمت ویلا و زمین در آن نسبت به امکانتی که دارد بسیار قابل قبول است. قیمت زمین در طاووسیه کرج از متری 9 میلیون تومان شروع میشود و همچنین اکثر ملک های موجود در این شهرک دارای سند هستند. اگر میخواهید از قیمت زمین در طاووسیه کرج باخبر بشید و یا اگر میخواهید برای خرید ویلا در طاووسیه کرج اقدام کنید میتونید بر روی https://zavilla.ir/l/tavoosieh/ کیلیک کنید تا در سایت زاویلا جدیدترین قیمت ویلا و زمین در طاووسیه کردان را بررسی نمایید.همانطور که گفته شد، شهرک طاووسیه یکی ار چند شهرک زیبا در کردان است که شما از این شهرک نیز برای تفریح میتوانید استفاده کنید. چنانچه میخواهید با شهرک طاووسیه بیشتر آشنا بشید بر روی "آشنایی کامل با شهرک طاووسیه" کیلیک کنید.
شهرک زعفرانیه: از جمله شهرک های روبه رشد و لاکچری در کردان، شهرک زعفرانیه میباشد که اکثر افراد ثروتمند در این منطقه اقدام به خرید ویلا کرده اند.قیمت ویلا در زعفرانیه کرج از 10 میلیارد تا بیش از 30 میلیارد وجود دارد که شما در این https://zavilla.ir/l/zaferanieh/ لینک میتونید برای مشاهده قیمت ویلا و خرید ویلا در زعفرانیه و حتی بررسی قیمت زمین در زعفرانیه کردان استفاده کنید. این شهرک به دلیل داشتن ویلاهایی مدرن مقصدی خوبی برای گردش شده است که اگر تمایل داشته باشید میتونید مقاله "آشنایی با شهرک زعفرانیه کرج در سایت زاویلا" را مطالعه کنید تا از این منطقه اطلاعات بیشتری بدست بیارید. یکی دیگر از مزایای خرید ویلا یا زمین در شهرک زعفرانیه را میتوان به تفکیک بودن قطعات این شهرک اشاره کرد، تمام زمین ها و ویلاهای شهرک زعفرانیه تفکیک شده هستند و این قطعات تماما از سند تک برگ بهره میبرند.

بهترین روستاهای کردان برای خرید ویلا و زمین
لشگرآباد : از معروف ترین و بهترین روستاهایی که در منطقه سهیلیه قرار گرفته و توانسته در سال های گذشته فروش خوبی را تجربه کند،روستای لشگرآباد است.این روستا با داشتن تعداد زیادی ویلا و زمین، مشتریان زیادی را جذب کرده و همچنین لوکیشن عالی این روستا موجب شده تا افراد بیشتری برای خرید، لشگرآباد را انتخاب کنند.اگر میخواهید قیمت زمین در لشگرآباد کرج را مشاهده کنید و یا به دنبال خرید ویلا در لشگرآباد هستید میتونید روی https://zavilla.ir/l/lashkarabad/کیلیک کنید تا سریع تر به صفحه مربوطه هدایت بشید. لشگرآباد کرج جزو مناطق دیدنی سهیلیه هم به حساب می آید که اگر بخواهید میتوانید با مطالعه مقاله "آشنایی با روستای لشگرآباد کرج" با این روستای جذاب بیشتر آشنا بشید.
سنقرآباد کرج: سنقرآباد یکی دیگر از روستاهای قیمت مناسب در سهیلیه کرج است که ویلاهایی مختلف مثل: نقلی،دوبلکس، لاکچری و شیک و ... دارد.قیمت زمین در روستای سنقرآباد از متری 6 میلیون آغاز شده و تا بیش از متری 12 میلیون معامله میشود. چنانچه قصد بررسی قیمت زمین در سنقرآباد کرج را داشتید یا به دنبال خرید ویلا در سنقرآباد کرج بودید میتونید از آدرس https://zavilla.ir/l/songhorabad/ استفاده کنید تا قیمت ویلا و زمین در سنقرآباد کرج را مشاده و درصورت پسندیدن اقدام به بازدید و خرید کنید.تیم زاویلا که از قدرت مند ترین سایت های حال حاضر در کردان است، به شما این امکان را میدهد که درباره تمامی مناطق کردان مطالعه کنید و با آنها آشنا شوید. اگر به دنبال شناخت بیشتر از سنقرآباد هستید ، بر روی " آشنایی کامل با سنقرآباد کرج " کیلیک کنید و درباره این منطقه بخوانید.
اغلان تپه: دیگر روستای سهیلیه که میان پایتخت نشینان بسیار محبوب است و افراد زیادی از تهران و کرج برای تفریح و حتی سرمایه گذاری به این منطقه سفر میکنند. اغلان تپه جزو ارزان ترین روستاهای سهیلیه برای خرید ویلا یا زمین است و این مسئله سبب شده تا خانواده های زیادی برای خرید ویلا و زمین به منطقه اغلان تپه مراجعه کنند. اگر به دنبال قیمت زمین در اغلان تپه هستید یا میخواهید از شرایط و امکانات ویلاهای این منطقه دیدن کنید و به دنبال خرید ویلا در اغلان تپه هستید میتوانید به تارنمای https://zavilla.ir/l/oghlantapeh/ مراجعه کنید و وارد سایت زاویلا شوید. افزون بر قیمت ارزان ویلا و زمین در اغلان تپه این منطقه از طبیعتی سرسبز همراه با درختان تنومند و آب و هوای خنک و معتدل به یکی از پاطوق های ساکنین تهران برای تفریح و استراحت تبدیل شده است. درصورتی که میخواهید با روستای اغلان تپه سهیلیه بیشتر آشنا شوید و مسیر های دسترسی به این روستارا مشاهده کنید میتوانید بر  روی کلمه "آشنایی با روستای جذاب اغلان تپه" کلیک کنید و وارد وبگاه زاویلا شوید. 

پر طرفدار ترین مناطق کردان برای تفریح و استراحت
رضا آباد: رضا آباد یکی از مناطق سرسبز و خوش آب و هوای تهراندشت است. این منطقه نزدیک ترین منطقه تهراندشت به شهر کرج است و ساکنین کرج میتوانند با طی کردن مسافت 15 دقیقه ای وارد رضا آباد شوند. این منطقه در همسایگی مناطق آران، حسین آباد، یعقوب آباد و حاجی آباد قرار گرفته و در چند سال اخیر به دلیل موقعیت عالی این منطقه و ارزان بودن زمین و ویلاهای این منطقه بسیار مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر راجب به منطقه رضا آباد تهراندشت میتوانید تنها با کلیک بر روی لغت "آشنایی با رضا آباد کرج" وارد سایت زاویلا شوید.
سهیلیه: سهیلیه علاوه بر مزایای سرمایه گذاری، برای تفریح و استراحت گزینه ای فوق العاده است. سهیلیه بزرگترین و معروف ترین منطقه کردان است که لقب قلب کردان را به خود اختصاص داده است. علاوه بر سرمایه گذاران افراد زیادی برای تفریح و گردش سهیلیه را به عنوان گزینه اول خود انتخاب میکنند. فاصله سهیلیه تا تهران حدود یک ساعت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر ماننده مسیر دسترسی به سهیلیه، آشنایی با مناطق سهیلیه و... میتوانید با کلیک بر روی کلمه "آشنایی با سهیلیه کرج" وارد سایت زاویلا شوید.


محبوب ترین سبک های خرید ویلا در کردان
خرید ویلا نقلی در کردان: ویلاهای نقلی کردان به دلیل متراژ پایین خود نسبت به دیگر ویلاها از قیمت ارزان تری بهره میبرد که این مسئله باعث شده تا این سبک از ویلاها بسیار مورد توجه خانواده های تهرانی و کرجی قرار بگیرد. متراژ پایین و قیمت پایین این ویلاها دلیل نمیشود که این سبک از ویلاها از امکانات کمتری نسبت به دیگر ویلاهای کردان بر خوردار باشد. متراژ بنای این ویلاها از 60 متر شروع میشوذ و تا 120 متر هم ادامه دارد. در صورتی که میخواهید از شرایط قیمت ویلا نقلی در کردان مطلع شوید یا به دنبال خرید ویلا نقلی در کردان هستید میتوانید تنها با کلیک بر روی آدرس https://zavilla.ir/l/noghli/ وارد سایت زاویلا بخش فروش ویلا نقلی کردان شوید و از ویلاهای نقلی دیدن کنید.
ویلاهای فوری و زیر قیمت: شاید اسم این سبک از ویلاها بیشتر توجه شما را نسبت به ویلاهای نقلی جلب کند، در کردان ویلاهایی وجود دارند که صاحبان آن به دلایل خاصی ماننده مهاجرت، نیاز مالی و... ویلاهای خود را در سریع ترین زمان ممکن و زیر قیمت به فروش میرسانند. این سبک از ویلاها بیشتر برای افرادی مناسب است که به دنبال سرمایه گذاری بلند مدت و پر سود هستند. شما میتوانید ویلاهای فوری را در کردان فقط از سایت زاویلا مشاهده کنید و اگر به دنبال مشاهده قیمت ویلاهای فوری و زیر قیمت هستید یا به دنبال خرید ویلاهای فوری در کردان هستید میتوانید با کلیک بر روی آدرس https://zavilla.ir/l/foori/ وارد صفحه فروش ویلا فوری پول لازم سایت زاویلا شوید و از امکانات زاویلا بهره ببرید.

برترین سایت املاکی داخل منطقه کردان
زاویلا بهترین و معتبر ترین سایت حال حاضر در منطقه کردان کرج است. این سایت دارای کارشناسان و مشاورین مجرب و با تجربه ای است که سالها در بخش املاک منطقه کردان فعالیت میکنند. این مشاورین دلسوز آماده همکاری با شما در 7 روز هفته تا ساعت 11 شب هستند و شما میتوانید با جستجوی آدرس zavilla.ir در مرورگر خود وارد سایت زاویلا شوید و یا اگر به دنبال یک مشاوره حرفه ای و رایگان در بخش املاک منطقه کردان هستید میتوانید با شماره 09126902901 تماس بگیرید و با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.
زاویلا در همه حال کنار شماست...

زمین  مسکونی 300 مترحومه کومله

زمین مسکونی 300 مترحومه کومله

توضیحات بیشتر املاک
زمین 1380 متری مسکونی حومه کومله

زمین 1380 متری مسکونی حومه کومله

توضیحات بیشتر املاک
زمین باغی20000 متری حومه اطاقور

زمین باغی20000 متری حومه اطاقور

توضیحات بیشتر املاک
زمین باغی3000متری املش رانکوه شیب دار

زمین باغی3000متری املش رانکوه شیب دار

توضیحات بیشتر املاک
زمین 3500 متری تمام مسکونی محدوده ی سیاهکل لاهیجان

زمین 3500 متری تمام مسکونی محدوده ی سیاهکل لاهیجان

توضیحات بیشتر املاک
فروش زمین محدوده ی لنگرود و حومه ی کومله

فروش زمین محدوده ی لنگرود و حومه ی کومله

توضیحات بیشتر املاک
فروش  سوییت  لنگرود جاده چمخاله  فروش خیلی فوری قیمت خیلی مناسب

فروش  سوییت لنگرود جاده چمخاله فروش خیلی فوری قیمت خیلی مناسب

توضیحات بیشتر املاک
فروش زمین هکتاربالا  👉👉👉

فروش زمین هکتاربالا  👉👉👉

توضیحات بیشتر املاک
فروش فوری یک قطعه زمین در لنگرود

فروش فوری یک قطعه زمین در لنگرود

توضیحات بیشتر املاک
فروش زمین300 متری محدوده ی سیاهکل به لاهیجان

فروش زمین300 متری محدوده ی سیاهکل به لاهیجان

توضیحات بیشتر املاک
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد